Dag 6

Vaknar halv åtta, äter frukost, tar bussen till skolan. I skolan får vi jobba med bostadsord och vad vi har gjort i helgen.

Efter skolan blev det PARAGLIDING!! Ashäftigt. Det kostade 33 euro om man inte hade multiwaterpass, vilket inte jag hade. Men paragliding verkade sjukt kul så jag tyckte det var värt typ 300 kronor. Vi fick vänta ett tag för det var många som skulle åka, så under tiden gick vi och köpte glass. Mums!

När det är dags får vi åka ut med en båt. Vi blir fastspända tre stycken i en sele. Sedan åker vi upp i luften! Jag var ganska nervös, men det var inte alls lika läskigt som jag trodde. Mest härligt och fint. Dock doppade han ner oss i vattnet några gånger, vilket var ganska läskigt.

Sedan blev det en lugn kväll. Till middag fick jag panerad aubergine, och de andra fick fisk. Sedan låg jag och spelade Sims hela kvällen.


vår väg till skolan från bussen.

Båtar utanför skolan.


Irena!


strand i Juan Les Pins






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0