Packning?

Vad ska man ha med sig? Mitt bästa tips är att ta med ett par sköna gympaskor. Man går sjukt mycket varje dag. Mina skor gick sönder och jag fick ont i kroppen av att mina skor var för platta. Så ta med ett par riktigt bekväma gympaskor!

Annars är det väl det vanliga. Kläder, underkläder, tandborste, anteckningsblock och penna till skolan.

 

Jag tänkte att det nog blir kallt någon gång och tog med mig både jeans, några koftor och jacka. Detta behövs inte! Någon gång kan man behöva en tunn kofta på kvällen, men det andra fick jag ingen som helst användning för.


Dock kan det vara bra att som tjej ta med sig något extra, typ leggings att ta på sig när man går hem på kvällen. Hemskt, men tyvärr kan man behöva det.

 

Ta med något festligt att ha på dig på STS discokvällar, gärna med glitter och sånt fint!


Och glöm såklart inte badkläder!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!! Tack för en grym blogg med bra inlägg om din resa! Jag funderar starkt på att åka till Juan les Pins nästa sommar, (2013) men jag undrar, vilken svårighetsgrad är det på franskan i skolan? Jag är inte superdålig på franska, kan nog mer än vad jag tror, men jag känner mig inte sådär jättesuperbra heller, så en språkresa till frankrike kanske inte hade vart så dum? Men iaf, vad tyckte du om att prata franska ibörjan? Var det sådär hackigt och jobbigt med språket och att du typ inte förstod något i början och sedan blev det bättre och bättre bara? :D Tack på förhand! svara gärna i en kommentar på min blogg eller mejla!

2012-07-24 @ 01:09:18
URL: http://louisesmode.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0